FAQ

Hieronder vind je een overzicht van veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan zeker contact met ons op!

Verzenden

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Brievenbuspakket: €3,95

Pakketpost: €6,95

Hoelang is de levertijd?

Producten op voorraad worden zo snel mogelijk verzonden, de levertijd hiervoor bedraagd 2 tot maximaal 5 werkdagen.

Gepersonaliseerde producten (bijv. speenkoorden met naam, kinderkoffertjes of andere producten met eigen naam of tekst) hebben een levertijd van 1 á 2 weken.

Babynestjes hebben een minimale levertijd van 4 á 5 weken.

Waar worden de bestellingen mee verzonden?

Alle bestellingen worden verzonden via PostNL.

Ontvang ik een track & trace code van mijn bestelling?

Ja, wanneer jouw pakketje is aangemeld bij PostNL krijg je een track & trace code zodat je je pakketje kunt volgen. Dit geldt voor zowel brievenbuspost als pakketpost.

Afhalen

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Dit is mogelijk in Zaamslag of Terneuzen. Hiervoor maken we na het plaatsen van je bestelling een persoonlijke afspraak. Zonder afspraak kan je bestelling niet afgehaald worden.

Bestelling

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, direct na het plaatsen van een bestelling ontvang je per email een bevestiging van jouw bestelling.

Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, wat nu?

Een foutje kan altijd gebeuren! Neem zo snel contact met ons op via email of social media, zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing!

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij Lief & Hip kun je op verschillende manieren betalen. De volgende betaalmogelijkheden worden aangeboden:

- IDEAL

- Klarna Achteraf Betalen

- Bancontact

- Overboeking

- Creditcard

Kan ik ook achteraf betalen?

Ja dit is mogelijk via Klarna.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren of omruilen?

Dit is mogelijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van de producten. Gepersonaliseerde producten en babynestjes kunnen niet geretourneerd worden.

Meer informatie over retourneren vind je hier.

Worden de verzendkosten van het retourneren vergoed?

Kosten voor retour zenden zijn voor eigen rekening. Kosten voor retour zenden worden uitsluitend vergoed wanneer er na ontvangst van de bestelling een melding is gedaan van foutief geleverde artikelen.

Wij maken gebruik van lieve cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle lieve cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.